Bekledim

 BEKLEDİM......

sabahı olan gecelerin 

en koyu karanlığı gibiydi kaderim.

Ve bir tılsım dolandı dilime

sözlerinin ateşi değdi gönlüme.

sessiz çığlıklarla haykırdım 

yokluğunun acısını,

yudum yudum içtim çaresizliğimi.

göz bebeklerinde 

kaf dağının ardında

zümrüdü anka yı gördüm.

dokundum dudaklarında buselerine.

parmaklarım yandı ,

ellerim yandı,

bedenim kavruldu ateşinle

yokluğunla sarıp 

sarmaladım yaralarımı

ellerini aradım

cennet yamaçları gibi 

yüreğineydi sussuzluğum

bekledim...

geleceğin şafakları bekledim.

gözlerimi her kapadığımda 

başımı dizlerine koyup uyudum hayallerinle.

yokluğunun acısını yudumladım

Gölgelerde tahayyül ettim

seni hayallerde sevdim 

özledim 

bekledim


mihrace...


BEKLEDİM......

gecelerin sabahları

Kaderim onun en karanlık karanlığı gibiydi.

Ve dilimde bir tılsım 

sözlerinin ateşi kalbime dokundu.

sessiz çığlıklarla haykırdım

Yokluğunun acısı,

Çaresizliğimi bir yudumda içtim.

kaf dağının ardında

Zümrüt anka kuşunu gördüm.

Dudaklarına öpücükler kondurdum.

Dudaklarım yandı 

parmaklarım yandı

ellerim yandı

bedenim senin ateşinle kavruluyor

senin yokluğunla çevrili

yaralarımı sardım

ellerini aradım

cennetin yamaçları gibi

susuzluğum senin kalbindeydi

Bekledim...

Gelecek şafakları bekledim.

Gözlerimi Kapattığım Her An

Başımı dizlerine koydum ve rüyalarınla ​​uyudum.

Yokluğunun acısını yudumladım

gölgelerde hayal ettim

ben seni rüyalarda sevdim

özledim

bekledim


mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası