Uykuya yenik gözlerinden öperim yâr.

Sessizce dokunmadan nefesin olur. 

Dolarım ciğerlerine.

Fırtınalı geceler körüklerken yangınımı. 

Çisil çisil yağmurunda açarım

Gözlerimi bahar sabahlarına.

Adını adımın yanına yazamadım. 

Sızlayan yaralarım.

Yılların terkedişi gibi 

Ömrümden usulca gidişine kahrederim 

Kış gecelerinin ayazında.

Küçük bir kız çocuğu gibi 

Ellerinin saçlarımı okşayışını hayal eder,

Avunurum sevgi sözlerinle yine ben.

Biliyorum saatlerin kuruludur hep gitmelere

Kapı eşiğinde bekler dururum 

Mevsimler boyu.

Gündüzler uzun sıcak ve kuru.

Islat beni 

Yağmurum ol

Yağ sağnak sağnak yüreğime.

Bitmesin bu hikaye bitmesin 

Sürsün ebediyete.

En umutsuz anlarımda çık gel.

Hazırım ben bir fener gibi alevli yangınlara.

Hiç konuşma sus 

Gözlerinde ki hatıralar anlatsın 

En imkansız masalları gözlerime.


Gitme! 


Gidersen biterim sönerim küle dönerim.

Bir hain fırtına savurur beni

Uçurumlardan okyanuslara.

Kaybolurum ben sevgisiz bir hiç olurum.


Gitme!


mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası