sevgiliye...
gecenin karanlığında ılık bir meltem esiyor
içimin ateşine iliklerime işliyor.
yokluğunla sarmaş dolaş tüketiyorum geceyi
seviyorum seni bana hatırlatan her heceyi.
uyudun mu gece gözlüm kapatıp gözlerini.
unutmadım unutamadım içime işleyen sevda sözlerini.
bir kor gibi  avuçlarında kalbim.
yanan sen sin yakan benim.
bekliyorum özlemle vuslata kaç var sevgili?...
gidişinle uykular terk etti,gülüşler dolaşmıyor yüzümde.
gelişinle bayram olur tüm günlerim.
gel artık bir bahar gününde.
bekle deme bana
günler ay,aylar yıl oldu yürek takvimimde
asırlardır bekliyorum
ya sen gel yada gel de
beklemek azab oldu.
bahçeye ektiğin çiçekler güller soldu.
çınar ağaçlarıda küs  bana
sen yoksun diye gölgelemez oldu,
yine yokluğunla bir gece sabahı buldu.
hıçkırıklar boğazımda,gözlerim kahır doldu.
gel desem gelirmisin sevgili??...
mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası