YÜREĞİMİN KIYISINA VURAN DENİZ YILDIZIDIR YÜREĞİN.
ASLINDA BEN DEĞİL YÜREĞİNDİR SEVDİĞİN.
YAKAMOZLAR GÖZLERİME DOLUNCA.
GÖZLERİNE MEHTAB OLUR GÖZLERİM...

mihrace.




26 Mart 2011 Cumartesi
ahh!kanka ahh!!!

Hiç büyümemiş olmak
ne güzel olurdu
Sen oyuncak bebeğimi alırdın
Bende seni yakalar kulağını  ısırırdım. 
Sende saçımı çekerdin
Bende cimcirirdim. 
Hiç acımazdı yüreğimiz
Kelimeler boğazımızda düğümlenmezdi. 
Doyasıya ağlardık hiç utanmadan
Sus deselerde takmazdık kafaya
Ne de olsa  çocuğuz ya
Küser küser barışırdık 
Sonra hiç küsmemiş gibi tekrar başlardık oynamaya...


mihrace...


Vuslata kurdum saatleri.
Gel ey gozlerinde gunesi gordugum sevgili.
Kaç bahardir unutmuşsun verdigin vaatleri.
Hasretinden yaşlar döküp yurek atesimi söndurdugum sevgili...
mihrace...

Hançeri saplasaydın
tam kalbimin üzerine.
inan acıtmazdı  sözlerin gibi.
kibriti çakıpta yaksaydın bedenimi
ateş bile yakmazdı  Senin yaktığın gibi.
nerdesin kiminlesin bilemiyorum
sadece deliler gibi özlüyorum şimdi.
suyu çekilen nehir nasıl muhtaçsa bir damla suya
bende sana öyle muhtacım sevgili  bende sana...
mihrace...

Biliyorum zorla sevdalik olmaz.
Sevdiğim kadar sevemiyeceksin beni. yüreğimi bırakta öyle git bari...
Şunuda unutma sevemiyecek hic kimse benim sevdigim gibi Seni...
mihrace...


Hiç terketmeyecek gibi sevmistim..
sonsuz olsun istemistim
onsuz kalacagimi hayal bile etmezken..
bir soluk kadar yakindi..
simdi hayallerimde bile sisler icinde..
kapiyi kapatip elveda deyisi
aci bir siren sesi gibi kulaklarimda..
bir enkaza cevirdi ardindan gonul sarayimi..
ne arar artik nede birgun sorar hatirimi..
beni öldü deyin
unutup mutlu olsun kurdugu yeni dunyada..
benim hesabim  onunla ukbada.
mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası