Yangınların küle döndürdüğü
Yüregime bir buse kondur yar.
Uykusuz gecelerimin ağıtı olsun.
Ellerinle dokunmadan
Gözlerinle yaralarımı sar.
Buda bana senden son hatıra olsun...

mihrace..



Duvara yazmak kolay ,yiyorsa duvarla konuşun.
Ben aşırı tecrübeliyim arada duvarın cevap verdigini hayal edip mutlu bile oluyorum.😀

mihrace...



İnsan hissedip yazıyorsa 
Hayalleri vardır.
Belki gerçek belki degil 
Sevdiği özlediği beklediği vardır.
Belki gelecektir 
Belkide imkansızdır dönüşü.
Umudu vardır düşleri geleceğe dair.
Yazabiliyorsa bir insan 
Yaşıyordur hayatı.  

mihrace...

Ağızlarıyla değilde gözleriyle yiyip sözleriyle parçalıyorlar insanlar insanları.
mihrace...


özgürlük haddini bilmekti insan için.ama haddini bilmedi insan nefsinin esiri oldu.
mihrace...

Bazı şeyler sadece yaşanmalı hiç konuşmadan.
Bazende konuşulup sonlandırılmalı
Hiç yaşamadan...

mihrace...

Bazı yaralar vardır yara olduğu için içini acıtmaz,içini acıttığı için yaradır o seni yaralıyandır.
mihrace...


Ben sessiz usul giderim.
eğer incinmişsem 
asla dönüp arkama bakmam.
kapıları sonuna kadar açarda giderim.
zemherinin ayazı yaksın diye hücrelerini.
gözyaşlarımı içime akıtıpta söndürürüm çılgın yangınlarımı.
çıngıraklı yılanın zehrini yudumlarda giderim.
Ölümde susturamaz ağıtımı.

sımsıkı tut yüreğimi 
gönderme beni...

mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası