Unutamazsın...



Unutursun deseler de inanma unutamazsın beni.
Bir gün gelir nefes almayı.
Ocakta yemegi,beşikte bebegi.
Tarlada bugdayı,
Sahanda yumurtayı unutursun belki.
Ama beni unutamazsın.

Yüregine kanaviçe misali
İşledim içimdeki aşkı sevgiyi.
Hücrelerine dokudum
Dantel misali ismimi.
Çiçek çiçek ebruladım
Belleğine resmimi.
Unutursun deseler de inanma
Unutamazsın beni.

Bir uçurumun kenarında
Hırçın dalgalı bir denizde
Fırtına çaprazında.
Belki bir kış gecesi ayazında
Ne bileyim belki de
Baharda gelincik tarlasında
Unutursun deseler de inanma
Unutamazsın beni.

Dünyaya neden geldiğini
Nereye gideceğini
Adını kimligini
Saatin akrebiyle yelkovanın yerini
Unutursun gün gelir ağlamayı gülmeyi
Ama unutamazsın beni...

mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası