sevgiliye...
gecenin karanlığında
ılık bir meltem esiyor
içimin ateşine iliklerime işliyor.
yokluğunla sarmaş dolaş
tüketiyorum geceyi
seviyorum seni bana hatırlatan
her heceyi.
uyudun mu gece gözlüm
kapatıp gözlerini.
unutmadım unutamadım sözlerini.
bir kor gibi avuçlarında kalbim.
yakan Sensin
yanan ben.
bekliyorum özlemle
vuslata kaç var sevgili?...
gidişinle uykular terk etti,
gülüşler dolaşmıyor yüzümde.
gelişinle bayram olur tüm günlerim.
gel artık bir bahar gününde.
bekle deme bana
günler ay,aylar yıl oldu
yürek takvimimde
asırlardır bekliyorum
ya sen gel yada gel de
beklemek azap oldu.
bahçeye ektiğin çiçekler güller soldu.
çınar ağaçları da küs bana
sen yoksun diye gölgelemez oldu,
yine yokluğunla bir gece
sabahı buldu.
hıçkırıklar boğazımda,
gözlerim kahır doldu.
gel desem gelir misin sevgili??..

mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası