Sensiz günleri takvimde saymadım.
Yokluğunda  özlemini yoldaş ettim kendime.
Geçen yıllardan kalmayım henüz aymadım.
Ne acılar çektirmişim meğer hem sana hem yüreğime...

mihrace...

İçinden çıkılmaz girdaplar yaşadınmı hiç.hani böyle boğulacak gibi olup her nefes alışında içinde tarifsiz bir yangın hissi
Bir yanın alev alev yanarken bir yanında zemheri soğuğu adeta parmak uçlarından başlıyan bir gevşeme uyuşma.ölüme adım adım yaklaşırken. hiç gülerken yüreğinin hıçkırıklara boğulduğu oldumu sahi. ?
mihrace...


Ben kendime söz geçiririmde içimdeki çocuk fırlama.yarım bırakılan hayallerimin zillerine basıp basıp kaçıyor.;-)
mihrace...


Bazen diyorum başkaları için hata gibi görünen yanlışlarımı tekrar yapıp aynı heyecanı aynı duyguları aynı korkuları bir daha yaşasam.bazen de diyorum artık başkaları için değilde kendim için yaşasam.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası