Sen gittin bende bittim


Bir hikayem yoktu benim seninle yazılan.
Hiçbir zaman anılarım arasında
Seni hatırlaracak bir an yaşamadık biz.
Oysa yazdıklarını okurdum gizli gizli
Sonra mutlu olurdum
Yazılarında ki zor beyin kızı
gül kokulun benmişim gibi.
Ben değildim ve asla olmadım.
Ama bana yazanda olmadı
Ne bir şiir  ne de bir yazı
Hiç kimsenin gizinde yaşadığı efsanesi olmadım.
Ya da kara sevdası.
Bilirim yanmadı hiç kimse sevda ateşimde.
Sen hayallerindeki aşkına yazdın yazılarını şiirlerini hikayelerini.
Ben boynum bükük bir garib yetim gibi sahiblendim.
Ne yapayım ihtiyar ben bir deli kızdım
Sen çareyi beni yasaklılar zindanına hapsetmekte buldun.
Gel deseysin azcık sevseydin ölmezdin.
Hiç çalmadın yürek kapımı
Kapında bekleyen ben oldum.
Bir umuttu işte
Belki okşardın başımı.
Ya da bir çift güzel söz söylerdin.
Nafile Sen kendi dünyanda bulmuştun
Yosun gözlü sevda bakışlı dilberi.
Benim duvarlarını yıkıp
Dikenli tellerini aşıp
Mayınlara basmadan sana ulaşmam
imkansız ötesi imkansızlıktı.
ihtiyar gömdüm seninle birlikte
Y
üreğime tüm sevda sözcüklerini.
En paslı kilitlerle kilitledim
Gönül sarayımı.
Kömür karası sürdüm duvarlarına
Ve
Sen gittin
Ben de bittim

mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası