Neden insan insanı kendinden soğutup uzaklaştırmak ister?ve bunun içinde elinden, dilinden gelen tüm olumsuzlukları yapıp ilgi bekler.bütün iticiliğiyle karşında durup çok sevimli olduğunu duymak ister.
Çok iticisin
Negatifsin
Sevimsizsin
Demek gelirde dilinin ucuna yutarsın kelimeleri.
Ahh! Eli mahkum olmak kadar kötü bir mahkumiyet varmı ki???..................

mihrace...


Menekşe gözlüm diye severdim seni
Renginden değilde mahsun oluşundu benzerliğin.
Gözlerin yureginin hüznunü taşırdı bakışlarına.
Ben her mevsim bahar bahar hasrettim sana...

mihrace...



Elbet, bugünlerde geçecekti.
Sıyırıp geçen kurşunlar gibi.
Öyle de oldu.
Ben başka bir hayatın içinde
Onun yollarını adımlayarak,
başka kollarda onsuz;
o bensiz bir hayatın içinde
Başkalarıyla bensiz var oldu.
Yazdığım her şiirin
Öznesi olarak kaldı bende.
Şimdi ne yazsam ne desem,
Üstüne kar yağacak biliyorum...
Yazdığım her şeyi okuduğunu
... da... biliyorum...

Bu da dahil....

mihrace...

Gülüşümde sakladım
Sevdanın yuregimde yaptığı
Depremleri...
Viran olan gönul haneme
Baykuşlar tünedi şimdi...

mihrace...



Bir kadınlar birde şiirler ihmale gelmez .bir kenarda bekletirsen unutulmuş hissederlerse her ikiside eline ayağına diline parmağına kağıda kalemine dolanırda seni senden ederler.demedi demeyin ;-)

mihrace...


Duygular durgun
Gönlüm yorgun
Sözler anlatmaya yetmiyor
Halimi ahvalimi...

mihrace...

Gel demiyorum, ama aldigim her nefes şahidim olsun ki SENİ bekliyorum...

mihrace...


Susmak şiirlerde haykırmak 
Belkide gözbebeklerinde büyütmek 
imkansızı.
Susmak susamak 
Elinde olmayanı arzulamak.
Ya da bir şiir büyütmek 
ninnilerle yüreğinin köşesinde.
Gitmelere takılmadan  
dönüşlere odaklanmak.
Şiir şart şiir hayat...

mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası