İstedigim şey seni özleyip şiirler yazmak degil sevgili.
Özlemek istemeyip hep seninle kalmak.
Yine ayrılık şarkıları dolandı dilime.
Gidişin gözlerimde sağnakların belirtisi..
Uzun gecelerde ,bitmeyen gündüzlerde yetmedi hasretimi dindirmeye..

mihrace...


Ben hep burdayım sevgili hiçbir yere gitmiyorum.
Sen beni Senden gitmem için yolluyorsun.
Ben Seni unutmadım unutamam sevgili.
Yüreğini yüreğimden sökmem için zorluyorsun...

mihrace...




Ve  gece yanlızlara yataklık yapıyor.
Suç ise yanlızlık
O da suçlu en  az yanlızlar kadar.
Soğukta yüreği üşüyorsa  bir maşuğun
Gece de suçludur
ellerinden tutmadığı için yetim sevdaların.
Ve umarsız bir aşık gibi
Ve  mağrur  kendinden razı gece
Bilmez ki hükmü
gün ağarıncaya kadardır.
Ve aşık bilmez ki  hükmü maşuğu ölünce son bulacaktır.
suç ortağıdır  gece  ve  aşık
Müebbet şiirlerde hapsolmaktır cezaları...                 

 mihrace...



Gece gündüze sevdalıdır.
karanlıktan korkar
ve kandiller yakar
ismine yıldız der sonra.
gündüz geceyi özler
bulutlar iner gözlerine
yağmurları serper yüreğine
ayrılık ateşi sönsün diye.

mihrace...

Ölüme sözümüz olmasaydı yaşamayı göze almazdık.

mihrace...


Sana olan duygularımı söyleyemedim.
Nutkum tutuldu soluğum kesildi.
Dilimin ucuna geldi adın.
Sustum...
Mahremimdi sevdam , bana aitti.
Ulu orta beyan etmek edebime ters geldi.
Kırk kat atlas bohcalara sardım.
Sakladım...
Kıyamadım sana  hatta kıskandım.
Kendime itirafı bile ihanet saydım.
Aklıma her gelişin demiyorum çünkü
Unutmadım...

mihrace...


Dilim seni dilim dilim edeyim.
İncitince incinir yüreciğim.
Ver canım ver elini öpeyim
Özrümü beyan edeyim.
Kinin değil sevgin gelsin ilk önce
Kırdıysam sayısız parçaya bölüneyim.
Akmasın gözünden bir damla yaş sevdiceğim.
Affet ki ruhum huzur bularak öleyim...

mihrace...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası