Gece karanlık,
Yağmur ve yanlızlık
Tut dedi ellerimden
Tut yüreğimden
Dolaşalım sokaklarda 
Islanalım yanyana dedi.

Sadece baktım soru soran gözlerle.
Yemek yerken tıkanır ya insan.
Bir lokmayı bir yudum suyu boğazından  aşağı indiremez ya.
İşte öyle sana dair cümleler kelimeler bende.
Dolanıp duruyor dilimde.
Sanki dilimle dudağım arasında görünmez  bir duvar var.
Konuşamıyorum.
Sadece susuyorum ıslak gecelerde.
Soğuk bulutlu  gündüzlerde.
Habire hayra yoruyorum gördüğüm kabusları.
Hadi tuttum diyelim elinden
Kim tutacak benim
yetim yüreğimden ?
Kana kana içmek varken sevda pınarından.
Sadece susuyorum dilim damağım kuruyana
Boğazım çorak topraklar gibi çatlıyana dek susuyorum.
Sen git istersen sokaklar ıslak.
Yağmur  devam etmekte
Dışarda ve içerde...

mihrace...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası