Eğer birgün gidersem.

Bir elimde senin resmin
Diğerinde  kefenim.

Eğer senden başkasını seversem.

Dar ağacı gözlerin
Yağlı kendir
Sözlerin olsun
Sevdiğim...

mihrace...

Bir siirde der ki şair
:gittinde bittinmi sandın.
sende bende oyle iste.
buyuktun kocamandin
benim kucucuk dunyamda.
simdi bir devsin icimde
ben yokum adeta
sen varsin ben de.
sevdaysa bunun adı
acısı derdi kederi canima minnet sevgili.
icimde sen varsin hasretin var.
özleminle tika basa doluyum ...
Biliyorum ki ben de senin aklinin bir köşesinde.
kalbinin bas köşesindeyim...

mihrace...

insan böyle güzel sözleri duymak istiyor
hiç olmazsa hayatında bir defa.
göz görmesede gönül katlanıyor.
sevdiğinde sevdasında arıyor vefa.
varlığını bilmek bile can katıyor canıma.
Her sözünün Kahrı cefa lütfu sefa...

mihrace

Madem silecektin yureginden beni ne diye yazdin yuregime sevgini.de be insafsiz .kaleme yazik silgiye yazik  bu yuregime attigin en buyuk  kazık.:-(

mihrace...

Önce gelip 
Varlığınla ödüllendirip
Sonra gidip 
Yokluğunla zulmediyorsun.
Bir bilsen ne çok sevilip 
Ne çok özleniyorsun...

mihrace...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası