Alakasız yarınlar
Düşledim dünlerimde.
Hasta ruhlar derunumda
İçimi tirmalayan
Şizorfen duygular
Unut fısıltıları
Çınlarken kulaklarımda
Umudumu kuyulara atma çabasıyla
Tarih ötesi yaratıklarla
Cebelleşiyorum rüyalarımda...

mihrace...


Hep yol ayrımlarında
Kader buluşturur ya sevenleri.
Bir umuttu belki !
Ya tanımasa gözlerim gözlerini
Varlığına aşına kelimelerle
Yokluğunu karalıyor ellerim deftere..
Ya unutmuşsa en sevdigim çiçegi
Minik bir papatyanın
İpek yapraklarında umdum sevgini.
Sevmeme ihtimalini hiç düşünmedim
Ölesiye çok sevdim ki seni...

mihrace...


Öldüğümde bile 
gülümseyeceğim sana.
bilirim birtek sen duyarsın
aglayan yuregimin sesini.
tutamadan ellerini sımsıkı
dilimde senin ismin
Öylece vereceğim son nefesimi.

mihrace...



ßir mezar şehri gibiyim bugün lerde.
Ruhsuz ölüler taşıyorum beynimde ve yüreğimde. 
Sahi ben kaç damla gözyaşıyım
Gözbebeklerinizde??

mihrace...


Özlem insan olanın hep içinde yaşattığı ulvi bir duygu.dünya gurbetinde cennet yurduna özlem.yüreğimize dokunan her güzel can'a özlem.ana'ya baba'ya yâre özlem.ne vakit son nefesle can bedeni terkeyler özlem o vakit biter.

mihrace...

Göklerin tabakalarını yırtıp,
uzay boşluğunu doldururcasına söylüyorum sessizce seni sevdiğimi.
seni sevdiğimi suskunluğuma gömüp
mezar taşıma yazsınlar umuduyla
adımın yanına soyadını 
çığlık çığlığa susuyorum işte.
duyamıyorsan haykırışlarımı 
gönül kulağın sağır 
kalp gözün kör olmuş sevdiğim.

mihrace

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Doğrudur

sokak lambası